Gadis Ini Jawab Soal Siasat Polis Dengan Kelipan Mata Setelah Cedera Pada Kepala


Seorang gadis yang terselamat dariapada serangan kapak yang mengorbankan tiga orang ahli keluarganya telah sedar semula.

Marli van Breda, 16 telah pulih keupayaan berkelip dan digunakan untuk bertindak balas kepada soalan-soalan yang polis percaya adalah sangat bagi mencari pembunuh tersebut.

Menurut laporan Times, penyerang meninggalkan Marli yang sedang mengalami pendarahan yang teruk di balkoni rumah keluarganya di Stellenbosch selepas menetak lehernya dan memukul kepalanya dengan kuat.

Ibunya, Teresa, 54 ditemui mati di balkoni manakala bapanya, Martin, 55, bersama adiknya, Rudi, 22 ditemui mati di milik tidur.

Saudaranya yang lain Henri, 20, cedera ringan dan terus membuat laporan polis mengenai kejadian di rumah tersebut kira-kira 30 kilometer timur Cape Town pada 27 Januari. -Siakapkeli.com.my

SHARE ON:

Hello guys, I'm Tien Tran, a freelance web designer and Wordpress nerd. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae.

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment