Wang 500K.. Hantar Ibu Ke Mekah, Bina Rumah, Belanja Kahwin


Zero, merupakan kumpulan MLM 2014 yang telah diumumkan sebagai juara memeberitahu yang mereka akan menggunakan wang RM500,000 itu untuk menghantar ibu mereka menunaikan haji di Mekah.

Selain itu, mereka juga akan membina sebuah rumah dan selebihnya akan digunakan untuk perkahwinan Syaiful atau 'Melati'.

“Ada tiga perkara yang akan dibuat iaitu akan hantar emak menunaikan Haji di Mekah. Kedua mahu membuat rumah dan ketiga mungkin digunakan untuk persiapan perkahwinan Syaiful,” kata sharif.

Walaupun diumumkan sebagai juara, ramai pihak yang kisah tiga beradik dalam persembahan ke-2 semalam adalah semata-mata untuk meraih simpati. Namun Sharif bagaimanapun menafikan dakwaan tersebut.

“Benda ini semua rezeki. Tak kira kalau dapat nombor berapa atau tersingkir sekali pun kami tetap mahu tunaikan hajat buat keluarga,”  tambhanya lagi. - Siakapkeli.com.my

SHARE ON:

Hello guys, I'm Tien Tran, a freelance web designer and Wordpress nerd. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae.

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment